CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 28, 2011

xpdc gua tempurung~~

Xtvt : XPdC GuA TempUrUnG
Tarikh : 25-27/2/11




Sgt swOnOk bla dpt spent mse ngan kwn2..
Even ade yg xdk, tp,kte layan jelah xtvt 2..
Actually event ni under secretariat sy..
SEKRETARIAT SUKAN & REKREASI..
Pgarah ny? Of cOz la bukan sy..ngeh3 =P
Sy cme tmpg pgarah ny prOg..huhu!
Tlg takat yg termampu..kre Ok la 2…^^,
Spanjg tempOh 2 hari 2 mlm 2, byk gak la xtvt yg da ktOwg wat..
1st nite at campsite : kami g nYte wALk..
Jln2..menikmati sinaran rembulan..cehwah..
Padahal, xdk sinaran rembulan pOwn..huhu!
Cme ditemani cahaya2 tOrchlite n sOre2 sumbang c katak puru memanggil ujan…
Jln2 kelililng sungai..masuk kuar sungai..
Walawey..habeh dikerumuni pacat..sOb3.. =’(
Ape pOwn, after nitewalk..bersihkan diri, then TDOW..i Lyke..hehe!
sOx ny after brekfest, kami bergerak bjalan kaki menuju ke destinasi yg nak dituju..
after ½ hOur, smpila kami ke pintu masuk gua tempurung..yahOoooo~
pjalanan kami memakan masa slame 3 ½ jam..adeh…
sgt pnat..tp, myenOrOk kan..
sy pOwn x pena nak terOkai gua..

after nitewalk~


kusyuk ny..tgOk ape 2?huhu~

b4 msuk gua, smpat pOse ag 2..huhu!


pakej yg ade kat gua tempurung 2...

tp, b4 sy ke gua tempurung,
sy ade tgOk mOvee SANCTUM..
ctew dye cmne?
Ce cte..ce cte..huhu!
Ctew psl skumpulan manusia yg menerOkai gua
yg x pnah dtrOkai manusia lain..
ctew Omputih la kte kan..
besh gak ctew 2..
sO, jenguk2 la cinema yg bdekatan anda..
>>> ceh, dah lagak cam promoter TGV plak..huhu! <<<

cOntinue cte sal gua tempurung td..
da hbeh da cOmersial break..hehe!
bagi sy, gua ni sgt unik..
d mana ukiran2 yg terbentuk adalah SEMULAJADI..
bkan ukiran dr insan yg bernama MANUSIA..
Subhanallah..alam ciptaanNYA sgt mengagumkan..
Sy berasa sgt kerdil dgn ciptaan MAHA KUASA..
Tiada sOwg pOwn manusia yg mampu menandingi kuasaNYA..
Salah 1 cara ntuk muhasabah diri adalah dgn mengkaji ttg alam sekitar..
Xkesah la bulan dan bintang kew..
Langit, gunung, sungai etc..
Mudah2 an ALLAH limpahkan nikmatnya kpd kte..
INsyaaLLah..
After masuk gua..
Kami ade la wat 2,3 xtvt skadar ntuk memenuhi mase yg terluang..
Xdk la nmpk cm bercuti sgt..huhu!
sOx ny, btOlak balik ke KMR yg terchenta..
smpi kOlej kul 1 lbeyh ( petang waktu m’sia )..
Alhamdulillah..kami sume slamat smpi ke kMr…
Balik bilik ape lg?
T.D.O.W…mgqada’ kan tdOw yg x brape tdOw..huhu!

**Tp, mlm 2, smpat ag p berdating..hehe!
    Pnat2 pOwn still ade mse ntuk dye..
    Chayunk kat dye..lalalalalala >>==(,”(‘’,)==>>



0 comments: