CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 5, 2013

AzAm bAru?




Its very loooooooooooooooonnnnnnnggggggg tyme ago since I update my post at my beLog..oh..u r really really really loser…komon la guy...hahahaha…I recently not busy as bee but quite busy as final year studeng at UPM…hectic life + dok berkepit ngan jurnal + termimpi result SPSS n sumenya adalah tidak kene mengena ngan life I sekarang..wahaha..dah kau kenapa?**jangan mara**

Banyak mende nak-tuleh-sampai-lupa satu pown mende yang nak tuleh..muhaha! sila buat muka duck-face…

Just now I wearing long-red-shirt, long-red-track-suit to training for volleyball tournament…wahha? I really have not interested anymore to sport. Why? I cant answer that killer question..haha! in a real, I just toooooooo lazy now and always..ohmygod…I just play shy-shy-cat only..can u imagine that?haha! seriously, I kindly not interested…so, guy you have any solution to my problem?**(geleng-kan-kepala-anda-tanpa-henti)**

~she is not me laa~haha!

Siang-malam-termimpi2-projek…namun, tiada langkah yang pasti untuk memulakannya…I cant be like this…hey, you are last semester studeng for 4 year journey..how can you be like this?its true…then, I must stand-up and do my work part by part…can you see my AZAM tahun baru?hehe!

Before forget, lets we pray for our pahlawan Negara at lahad datu..semoga mereka dilindungi oleh allah..insyaallah…