CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 18, 2011

gaga-ulala~

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bertukar~~~

Astarafirullah....agak ketensionan la...,apekah sume org ni...eh, silap...apekah segelintir umat Muhammad ini? Kowg ni nape sampai xleyh nak bagi kerjasama yg jitu lagi bernas kepada aku? Susah sgt kew? Ade aku mntx dwet korang kew? Ade? Ade? Kalu ade, bitauw ar...taw x yang markah aisemen tu, markah bersama...taw ke x?????????? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......geram tahap cipan da nih...naseb x bertukar jd INKERBERG de HULKKK je....kang kalu bertukar ni, naya sume org....haaaaaaaa...

kan aku dah merepek merapu meraban ni...haish....ape ke susah benor ny nak wat aisemen tuh? Susah sgt kew? Dah bahagi2 tugas da kan...bukan swuh ko sekor2 wat tang itu...by group ok....hangin btol aku....bagi la sedikit komitmed yang baik lagi bagus....kan sejuk je hati aku....ni sume ny aku yg nak kne bwat....xpela....aku x kesah...aku dapat manyak kelebihan drpd org yg dok sleeping partner tuh...satu habuk pown tarak dapat pape...seth tan...tersebut plak hero dalam citer nora Elena...huhuhuhu! Ok fine...........every semester same jep...bohsan da....bila la nak grade ni...snang cte...korg2 yg slalu jd sleeping partner tu, taw la nanti tyme da keje camne....dah la part kowg, ade plak org len yg tlong meng-edit-bagi-jadi-chantek-tertarik-kaw-meme-the-BOMB!! Lantak la...x kesah...janji aku dah wat yg terbaek dari ladang... yeah....jum pi karOk...tension la...weyh, sebelum tu banyakkan baca al – quran taw...insyaallah bila kte dekat dgn-NYA, ALLAH akan mempermudahkan urusan kita...INSYAALLAH...sejuk skit hati ni....aku kne byk2 kan bersabar....ALLAH sentiasa bersama org yg sabar...AMIN....aku penah dgr, dan telah pown mengamalkan nya..even kdg2..huhu! kalu kte mara, amek la wuduk...marah itu amarah drpd syaitOn yg kejam...janganlah kte jd sperti syaiton yg sesat tuh....sori la kpd sesiapa yg terasa...i dun care la....
p/s : peace no war!!!





0 comments: