CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 18, 2011

kepada hati...sabarlah...



Kepada hati...tabahlah dikau...aku x berdaya ntuk mgingat setiap saat kte bersama...
Tp...kau yang pergi dulu terlebih dahulu drpd aku...
smOge pemergianmu di sana, lebih memberikan ketenangan buatmu...
dan kte, pasti akan bertemu jua di sana kelak...
aku...akan meneruskan kehidupan ini tanpamu...
akan tetapi, kenangan kte bersama, terus menjadi sinar ntuk keesOkan hari...
dan setiap ketika dan waktu, minda ini akan terus mengenangkanmu..


saat2 kte bergurau senda...
saat kte bercerita ttg kisah hidup kte...
sgala2 ny aku rindu ttg kamu...
gelaktawa mu...senyumanmu...
ya...aku rindukan semua itu...sangat2...
ya allah, kau tabahkan la hati hamba mu ini...
kurniakan lah kesabaran dalam hatiku...
agar...
aku bOleh melepaskannya dgan rela hatiku...
aku bOleh melalui ujianmu yg amat berat ini...



ya allah...
aku mOhOn kepadamu...
tempatkan dye di kalangan Owg yg beriman..
smOge engkau mencucuri rahmatMu ke atasnya...
amin...


Al - FATIHAH

0 comments: